Wednesday, July 14, 2010

Hoop dee do!



I received this very nice, unique gift from a dear friend. 
Don't you think this is brilliant? A bulletin board made from an embroidery hoop and nice fabric!

Although their site is under construction at the moment, 
this is were you can buy one soon, if you are interested:


I did a little bit of scrapbooking on mine. 


As I mentioned earlier my new blog is almost finished. And just to let you know the new blog will be part of me and my craft 'business' becoming a bit more 'professional' (wow!).

This blog will slowly end but the new blog will be very similar, just sooooo much prettier. 
And I promise you...it already looks amazing!

10 comments:

  1. Ow wat ontzettend leuk zeg! Inderdaad een erg leuk idee om de ringen zo te gebruiken.
    Leuk om er een paar in verschillende kleuren en afmetingen in een groepje te hangen....
    Erg leuk bedacht! En wat lief dat je ze heb gekregen zeg!

    Groetjes!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk idee.
    En als ik het goed begrijp krijg je een ander blog?
    Tot in augustus. (Sil zit nu in Alice Springs, zonder internet)
    Groetjes Marga

    ReplyDelete
  3. Wat een gave prikborden Monique. Jij hebt weer mooi mazzel met zo'n vriend :)
    Ben heel benieuwd naar je nieuwe blog!!!
    Lieve groetjes Michaja

    ReplyDelete
  4. Ik had ze al vaker gezien en het is inderdaad heel erg mooi.
    Succes in je nieuwe huis het ziet er erg mooi en gezellig uit!

    ReplyDelete
  5. Hi Monique,
    With your artistic flair, I'm sure you new blog will look super!
    Hugs,
    Anna

    ReplyDelete
  6. Wat sommige mensen wel niet bedenken...ik vinnum LEUK!!

    ReplyDelete
  7. leuk idee!! En ben heel errug benieuwd naar je nieuwe blog!

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie prikborden! Ik had al een poosje niet meer op je blog gekeken en nu dus weer even een inhaalslag gemaakt. Wat een leuk huis hebben jullie. Inmdiddels alle dozen alweer uitgepakt? En ik ben benieuwd naar je nieywe blog!

    ReplyDelete
  9. Ik heb een stokje voor je, kijk maar op mijn blog :)
    Groetjes Michaja

    ReplyDelete
  10. Mooie prikborden met mooie stoffen!
    En wat een leuk huis heb je :)
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe blog!!

    Groetjes Patricia

    ReplyDelete