Monday, April 12, 2010

And the winner is.....!

Ladies and Gentleman, we will now announce the winner of the blog giveaway! 

So spread the news!

Sing it out loud!

Interrupt whatever you were doing right now...

...and pay attention!

Listen carefully.

Are you getting excited yet?!

Hang on a bit longer.....

.....just a little bit longer!

The competent expert has drawn the winner...

Filled with joy and excitement we reveal....

...that the person who will receive the prizes is....

Vrouwtje gekruid!
You won two doorhangers!

And because I got more then 30 comments/emails, I decided to do a booby prize (in Dutch called Poodle prize).
Therefor Annelies (who send me an email) won one doorhanger as well!

I will get in contact whit both of you by email.
Thank you all for your comments. It is very much appreciated!

15 comments:

  1. Joepie! m'n eerste give away gewonnen!M'n dag kan niet meer stuk!!! Dit zal superleuk hangen aan dochterlief haar kamer!!!

    ReplyDelete
  2. Aaaaah, verloren.....snif.....

    Maar dames van harte gefeliciteerd, het zijn leuke prijsjes (stiekem beetje jaloers hoor!)

    Fijne maandag!

    Groetjes!

    ReplyDelete
  3. 'k ben nu toch nog een keer komen kijken of ik toch zeker niet miszien heb, want ik die een prijs wint...

    ReplyDelete
  4. Hi Mon Cherry, ik weet dat je van winactie's houdt (heb bij jou ook meegedaan) Misschien heb je ook zin om mij te gaan volgen en mee te doen met de winactie :-)

    ReplyDelete
  5. Wat heb je mooi fotos.
    Ik heb je een mail gestuurt.

    groetjes Conny

    ReplyDelete
  6. Oooh wat heb je dat super leuk gedaan!!! Die foto's zijn echt toppie!!! En gefeliciteerd voor de winnaars, jullie krijgen echt een mooie prijs!!
    Lieve groeten, Erna

    ReplyDelete
  7. HAHAHA Leuk gedaan zo, die foto's zijn top.
    Gefeliciteerd voor de winnaars :)

    ReplyDelete
  8. Leuk om je blog te ontdekken! Helaas net te laat voor de give-away :-)

    ReplyDelete
  9. Jammer, jammer, jammer. Ik zag ze al hangen aan de kamers van de kids :)
    Gefelicteerd voorde winnaressen!

    ReplyDelete
  10. Hoi Monique,
    Dank je wel voor je reactie.
    Snik, ik zie dat ik jou give away gemist heb. Wat een geweldige aankondiging!!
    Ik sta er telkens versteld van dat ik nu blogs tegenkom die ik nog nooit heb gezien. Daarom ben ik erg blij met je reactie want je hebt een supergave blog. En ik lees dat je met een webwinkeltje bezig bent. Dat is ook een stille wens van mij hoor, maar dan zou ik een beetje meer tijd moeten krijgen om dingen te maken. Dus wie weet.
    Ik ga je in ieder geval volgen.
    Groetjes van Ester

    ReplyDelete
  11. Wat maakte jij het spannend met al die gave foto,s. Hoe kom je er op?
    Maar winnaars gefeliciteerd!
    Gr. Marga

    ReplyDelete
  12. haha wat een geweldige "tension" heb je opgebouwd, heb genoten van de foto's en onderschriften!!

    ReplyDelete
  13. HE Monique,

    Wat een superleuke opzet heb je er weer van gemaakt!
    Origineel hoor... en de suspense wordt verder en verder opgebouwd!
    Jammer!!!! Snik... snik... ik was het helaas niet, maar beide anderen gefeliciteerd!
    Tot gauw!
    Madeliefste

    ReplyDelete
  14. Hoi Monique,

    Neem je nog eens een kijkje op mijn blog ?

    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  15. Haha, lachen met die beestenboel!
    Gefeliciteerd voor de winnaar.

    Dank voor je compliment op mijn schilderij. Heel lief!

    Toedeloe, Siem

    ReplyDelete