Wednesday, April 7, 2010

Giveaway!

As I mentioned earlier I think it's time for a giveaway again. Just to celebrate the fact that I have over 100 followers now! That's so motivating! Thank you all.


The giveaway are these two doorhangers! Well actually these are just two examples....


...Obviously I will customise them for the winner. So you can choose the name and describe me how you want the little persons on the hangers to look like (blond hair, curly hair, what kind of toy you want him or her to hold, etc.)


Just leave me a comment or send me an email on moncherry@live.com.au!
On Monday 12th of April I'll let you know who the winner is of these two doorhangers.

27 comments:

  1. Jij de laatste bij mij, ik de eerste bij jou ;-)
    Ik doe zeker mee want ik vond ze de vorige keer ook al zo leuk!
    Duimen maar!


    Groetjes!

    ReplyDelete
  2. hoi,
    Nou ik wil zeker een poging wagen want ze zijn echt super leuk!!
    lieve groeten, Erna

    ReplyDelete
  3. Wat leuk! Gefeliciteerd met je volgende 109 (op dit moment) volgers.
    Ik doe deze keer niet mee, want ik heb de vorige keer al gewonnen.

    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  4. OH graag doe ik mee, ze zijn ZO lief ♥

    ReplyDelete
  5. I call really sweet door of signs.... something like that unique specimens ♥

    Greeting Marion

    ReplyDelete
  6. ze zijn zo leuk!!! ik heb stiekem al gekeken of ik hier ook van die blanko hangers kan vinden, maar ze winnen bij jou is natuurlijk helemaal super.

    ReplyDelete
  7. Oh ik wil wel zo'n hanger winnen hoor.
    Vriendinnetje is over 3 weken uitgerekend, dus dat zou een super cadeau zijn.

    ReplyDelete
  8. Dat is erg schattig!! Mijn vriendin is net oma geworden, dus een deurhanger aan de slaapkamer van haar nieuwe eerste kleinzoon zou fantastisch zijn toch?!
    Groetjes Astrid

    ReplyDelete
  9. Hoi,
    Gefelciteerd met je honderd volgers!! terecht je hebt een prachtig blog en maakt ook nog eens geweldige dingen. Ik doe mee, mocht ik winnen gaat dit naar een hele lieve vriendin die op mijn verjaardag is uitgerekend van een meisje. iemand van wie je altijd op aan kan, waar je pas achter komt in moeilijke tijden.
    Nog bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog,
    Groetjes en fijne dag Madelon

    ReplyDelete
  10. Oh, schattig, ik wil ook meedoen!

    ReplyDelete
  11. He Monique,

    Bedankt voor je berichtje en ja mijn eerste dag zit er op... later meer op mijn blog!
    Wat leuk dat je 'n give away hebt.... natuurlijk doe ik mee!
    Kan wel een paar mensen bedenken die dat helemaal leuk zouden vinden... die webwinkel moet er toch eens van gaan komen....
    is zo leeg volgens mij... zeker met bovenstaande reacties erbij!
    We ' spreken' elkaar snel weer!
    Liefs,
    Madeliefste

    ReplyDelete
  12. Gevonden via je zus, maar tis hier ook gezellig precies! Ik doe graag mee! Groetjes!

    ReplyDelete
  13. Wauw die zijn zo leuk, graag doe ik mee!
    Succes met je webwinkel.

    ReplyDelete
  14. Oh! Dit is echt leuk voor onze kinderkamer! Ik doe ook mee!

    ReplyDelete
  15. Wauw, wat zou mijn dochter haar naam hier mooi op staan! ;-)

    ReplyDelete
  16. Oh die zijn leuk zeg! Ik waag ook maar eens een gokje! Hoi trouwens! Ik ben Hutsefluts en kom hier via Uttemetut

    ReplyDelete
  17. Wat leuk! Ik doe heel graag mee!

    ReplyDelete
  18. Ha Monique.
    Ik ga ook weer mee doen.
    Wie weet wie hem ooit krijgt als ik hem win.
    Groetjes Marga

    ReplyDelete
  19. Wat leuk, ik doe mee!
    En gefeliciteerd met zo veel volgers!

    ReplyDelete
  20. Hi there,
    I think your door-hangers are fantastic..Great for all ages...Cheers :-)

    ReplyDelete
  21. jaaaaaa! leuk zeg! en zo mooi gemaakt! ik doe graag mee. en congrats met al je volgers!

    ReplyDelete
  22. Hoi Monique,
    Leuk, zo'n Australisch berichtje op mijn blog! Mooi hier!! Wat een leuke spulletjes maak jij zeg! Dat inspireert weer. Wat is het toch leuk dat geblog, zit je zomaar even naar de andere kant van de wereld te typen.. (ja, ik kan er soms nog steeds niet over uit hoor :-)
    Ik hoef niet perse mee te doen met je give-away, je trouwe volgers gaan voor vind ik eigenlijk wel zo eerlijk, maar ik vond het gewoon leuk om hier even te komen kijken, en kom vast nog es terug!
    groetjes en succes met je webshop!
    Wilmi

    ReplyDelete
  23. Hoy,
    wat 'n heerlijke dingen maak jij zeg, en die deurhangers: superschattig! Ik doe dus mee aan deze give-away.
    groetjes, sneksniltje

    ReplyDelete
  24. Hoi Monique, wat leuk dat je even langskwam op mijn blog! En nu val ik hier met mijn neus in de boter, een hele leuke give-away. Ik doe graag mee. Ik ga nog even lekker rondsnuffelen hier!

    ReplyDelete
  25. Hoi Monique
    Ik ben net terug van een heerlijk weekje Spanje en zie jouw give away. Daar wil ik uiteraard wel graag aan mee doen. En net op tij dus :)
    Groetjes Michaja

    ReplyDelete
  26. Leuk, en onze meisjes zijn/waren vandaag jarig dus er kan nog wel een cadeautje bij ;-)

    ReplyDelete